Home

"A goal

without a plan

is just a wish"

 

Personal Trainer - Christoph Strijbos

 

Hoe krijg ik sport ingepland in mijn druk werk-sociaal-gezinsleven?

Hoe train ik op een verantwoorde en wetenschappelijk onderbouwde wijze?

Hoe behaal ik mijn doel op een leuke, efficiënte manier en blijf ik het volhouden?

 

 

Wil je hier meer over te weten komen?

 

 

 

 

 

OPBOUW

 

FASE 1: VOORBEREIDING

 

Tijdens deze fase trainen we stabiliteit, mobiliteit, coördinatie en wordt er extra aandacht besteed aan jouw lichaamshouding. Hoe sterker de basis, hoe beter de vooruitgang!

We bekijken ook samen hoe je sport kan integreren in jouw agenda en bespreken alles omtrent jouw doelstellingen.

 

FASE 2: STIMULATIE

 

Na de eerste 4 weken is jouw lichaam klaar om een versnelling hoger te schakelen.

Functionele kracht, uithoudingsvermogen en explosiviteit staan centraal. De intensiteit van de training ligt hoger en je lichaam en geest wordt stelselmatig meer uitgedaagd.

 

FASE 3: DUURZAAMHEID

 

De trainingen en coaching worden nog intensiever.

De trainingen richten zich meer tot circuitvorm, zodat jouw vitaliteit nog een extra boost krijgt!

We bekijken samen het afgelopen traject en de visie op de toekomst.

 

SMALL GROUP TRAINING

 

Train je liever met je partner, collega's, vrienden, ...

In een small group training ( 2 – 4 personen ) kun je op een toegankelijke manier functioneel trainen. Doordat de groep relatief klein blijft, is het mogelijk om individueel feedback te ontvangen en te werken aan persoonlijke doelstellingen. De groepsdynamiek zorgt nog voor een extra stimulans.

 

 

 

 

 

 

 

IS DIT IETS VOOR MIJ?

Blog Erika

Lees gerust eerst

het blogverslag van

Erika Van Tielen

 
 
 
 

Christoph Strijbos

 

04 96 74 89 14

christoph@functionaltraining.be

BTW: BE0525.852.044

 

 

Locaties:

 

De Robianostraat 74

2150 Borsbeek

 

Training aan huis.

 

Copyright @ All Rights Reserved