Home

WELKOM


Hoe krijg ik sport ingepland in mijn druk werk-sociaal-gezinsleven?

Hoe train ik op een verantwoorde en wetenschappelijk onderbouwde wijze?

Hoe behaal ik mijn doel op een leuke, efficiënte manier en blijf ik het volhouden?



Wil je hier meer over te weten komen?






OPBOUW



FASE 1: VOORBEREIDING



Tijdens deze fase trainen we stabiliteit, mobiliteit, coördinatie en wordt er extra aandacht besteed aan jouw lichaamshouding. Hoe sterker de basis, hoe beter de vooruitgang!

We bekijken ook samen hoe je sport kan integreren in jouw agenda en bespreken alles omtrent jouw doelstellingen.


FASE 2: STIMULATIE



Na de eerste 4 weken is jouw lichaam klaar om een versnelling hoger te schakelen.

Functionele kracht, uithoudingsvermogen en explosiviteit staan centraal. De intensiteit van de training ligt hoger en je lichaam en geest wordt stelselmatig meer uitgedaagd.


FASE 3: DUURZAAMHEID



De trainingen en coaching worden nog intensiever.

De trainingen richten zich meer tot circuitvorm, zodat jouw vitaliteit nog een extra boost krijgt!

We bekijken samen het afgelopen traject en de visie op de toekomst.


SMALL GROUP TRAINING



Train je liever met je partner, collega's, vrienden, ...

In een small group training ( 2 – 4 personen ) kun je op een toegankelijke manier functioneel trainen. Doordat de groep relatief klein blijft, is het mogelijk om individueel feedback te ontvangen en te werken aan persoonlijke doelstellingen. De groepsdynamiek zorgt nog voor een extra stimulans.








IS DIT IETS VOOR MIJ?

 
 
 
 

Christoph Strijbos


04 96 74 89 14

christoph@functionaltraining.be

BTW: BE0525.852.044



Locaties:


De Robianostraat 74

2150 Borsbeek


Training aan huis.


 Copyright Christoph Strijbos

 All Rights Reserved